Wednesday, July 31, 2013

#3: Apabila Si Raja Bertindak...

Posting ini mengenai Alfalfa, antara hot stuff Shaklee. Sudah banyak review pasal alfalfa ni. Raja segala tumbuhan..Raja segala herba.

Alfalfa juga merupaka antara supplement pertama yang ai ambil. banyak membantu dalam penghasilan susu badan dan kesihatan diri.

Selepas seminggu bagi mak dan adik cuba, ai tanya review mereka:
Mak: uuiiii..masa hari-hari first tuh asyik kentut je..sampai baba tegur apsal busuk sangat bau kentut ni?
Ai: (uik...negatif effect ker?)oo, ye ke..tak berapa bagus la ye..
Adik: Eh, bagus laaa..kalau tidak tu, rasa angin nak keluar, taknak keluar..nak keluar, taknak keluar..Sekarang rasa lega dapat keluarkan terus.
Ai: (legaaa rasa..)ok ok..so, positif laa untuk korang ye..bagus bagus..hihihi


Komen daripada kawan pulak:
Ai: Apa perubahan ko dah amik Shaklee (merujuk kepada Alfalfa dan Herb Lax)?
Kawan: Badan rasa ringan sikit..
Ai: Ringan macamana tuh?
Kawan: Berak memang lawas..angin banyak keluar..Ringan means senang nak bangun..tak mengantuk dan cepat letih..


Memang pun si Alfalfa ni...membuatkan sistem pembuangan ai berjalan dengan lancar sangat sepanjang hari, setiap hari.. hehehehe

Banyak lagi khasiat dia..nanti sambung di entry yang lain..;-)


Alfalfa Complex
Alfalfa dan Shaklee..berpisah tiada

**************************************************
Fadhilat Asma'ul Husna - Dzul Jalaali Wal Ikraam (Pemilik Kebesaran Dan Kemuliaan; The Lord of Majesty And Generosity)

Amalkan kalimah ini sebanyak 65X setiap hari selama sebulan, Insya Allah segala hajat akan tercapai dengan pertolongan Allah.


1 comment:

Jom Komen! ;-)

There was an error in this gadget